افت قیمت ـ بیمه شخص ثالث اسیا

قانون بیمه شخص ثالث تغییر کرد

هیئت وزیران طی جلسه ای در تاریخ 20 خرداد سال 1403 قانون بیمه شخص ثالث را تغییر دادند. طبق این قانون دیگر دریافت خسارت افت قیمت خودرو مانند گذشته نیازی به دوندگی و شکایت ندارد و ضرر وزیان توسط شرکت شرکت بیمه گر جبران خواهد شد. لازم به ذکر است هرگونه افزایش حق بیمه و نرخ آن بابت پرداخت خسارت کسر قیمت وسیله نقلیه توسط شرکت های بیمه گر و مراجع تصمیم گیر در تعیین حق بیمه و نرخ آن در سال جاری و سال آتی مجاز نیست.

افت قیمت بیمه شخص ثالث اسیا

راهنمای مطالعه

با توجه به آن که داشتن وسیله نقلیه امروزه از واجبات زندگی روزمره می باشد و اکثر افراد دارای یک یا چند وسیله نقلیه می باشند، در مورد اینکه بیمه شخص ثالث چیست و یا اینکه این بیمه نامه یکی از انواع بیمه نامه های اجباری خودرو در ایران است اطلاع دارند.

تصادفات حین رانندگی قابل پیش بینی و جلوگیری نیستند و اگر شما رانندگی بسیار محتاطی داشته باشید هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد بنابر این شرکت های بیمه برای اطمینان و آرامش خاطر شما عزیزان بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث را ارائه می دهند.

بیمه اجباری شخص ثالث برای پوشش خسارت های مالی و جانی در برخورد وسایل تقلیه می باشد. شخص ثالث به همه اشخاص حقیق و یا حقوقی که با وسیله نقلیه موتوری دچار خسارت جانی و یا مالی شوند به جز خود راننده مقصر حادثه بیمه شخص ثالث نامیده می شود. درواقع بیمه شخص ثالث از بخش های بیمه مسئولیت است. در این بیمه نامه راننده ی مقصر حادثه شخص اول و شرکت بیمه شخص ثانی و همه اشخاص زیان دیده شخص ثالث هستند.

بیمه شخص ثالث چه خساراتی را پرداخت می کند؟

به طور کلی بیمه ثالث سه خسارات زیر را پرداخت می کند

  •  خسارات مالی
  • خسارات جانی
  • پوشش حوادث راننده بیمه شخص ثالث

کلیه خسارت های ذکر شده توسط شرکت بیمه پرداخت خواهد شد

بیمه بدنه چه خساراتی را پرداخت می کند؟

به طور کلی پوشش بیمه بدنه آسیا به دو صورت می باشد؛

  • پوشش های پایه بیمه بدنه
  • پوشش های تبعی بیمه نامه

صدور بیمه بدنه از جانب نمایندگی ما به سادگی انجام می پذیرد به طوری که بازدید در محل درخواست کننده ها انجام می شود و ارسال بیمه نامه هم به صورت رایگان می باشد.

قانون افت قیمت خودرو تصادفی

با افزایش قیمت خودرو خسارات وارد شده به هنگام تصادفات که توسط شرکت بیمه پرداخت می شد برای جبران خسارت وارده کافی نبود و به هنگام فروش،  وسیله نقلیه دچار افت قیمت چشم گیری می شد و فرد زیان دیده ناچار به اقدام قضایی و طی کردن روند قانونی برای دریافت افت قیمت خودروی خود می شد. که پروسه ای طولانی و سختی را به دنبال داشت اما این کابوس در خرداد سال 1403 به پایان رسید و رئیس مرکز مدیریت بیمه مرکزی اعلام کرد از این پس افت قیمت وسایل نقلیه مشمول بیمه شخص ثالث خواهد شد. البته افت قیمت در خسارت باید بر اساس ضربه شدید به خودرو باشد و خسارات جزئی شامل افت قیمت نمی شوند و افت قیمت تنها یک بار شامل وسیله نقلیه می شود. با توجه به آنکه خسارات جزئی شامل افت قیمت نمی شوند چنانچه خودرو گران قیمت و یا صفر باشد که هنگام فروش ضرر چشم گیری متحمل می شود مسئول جبران این خسارت راننده ی مقصر حادثه می باشد.

خرید قسطی بیمه شخص ثالث

بیمه آسیا شخص ثالث نمایندگی صومی امکان خرید بیمه آنلاین شخص ثالث را برای شما عزیزان فراهم نموده است. شما عزیزان برای خرید بیمه شخص ثالث از دم قسط در تهران می توانید با شماره موجود در وبسایت ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را در خرید این نوع بیمه نامه راهنمایی کنند.

بهترین شرکت بیمه شخص ثالث

بهترین شرکت بیمه شخص ثالث شرکتی است که ضمن راهنمایی و مشاوره درست بتواند در هنگام بروز حادثه خسارت های وارد شده را جبران نماید همچنین برای زمان شما ارزش قائل شده و خدمات لازم را در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد. شرکت آسیا از نظر مردم یکی از بهترین شرکت های بیمه در ارائه خدمات بیمه ای می باشد.

نتیجه گیری

بیمه شخص ثالث یکی از بیمه های اجباری برای وسایل نقلیه می باشد و بدون داشتن بیمه شخص ثالث فرد اجازه رانندگی با آن وسیله نقلیه را ندارد.بیمه شخص ثالث به قدری مهم و ارزشمند می باشد که گاهی می تواند فرد را از پرداخت میلیاردها تومان دیه نجات دهد و فرد را به زندگی بازگرداند.

بیمه آسیا نمایندگی صومی بیمه شخص ثالث  و سایر بیمه نامه ها را برا اطمینان خاطر شما عزیزان ارائه می دهد. شما می توانید برای تهیه بیمه شخص ثالث و یا سایر بیمه نامه ها به طور غیر حضوری با شماره‌ی موجود در وبسایت تماس حاصل نمایید بعد از استعلام قیمت بیمه شخص ثالث و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما اقدام به خرید امن نمایید ؛ همچنین می توانید برای مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی بیمه آسیا در هنگام مراجعه نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها