بیمه مسئولیت مالکان و دارندگان راه بند

بیمه مسئولیت دارندگان راه بند

فرم درخواست مشاوره بیمه مسئولیت راه بند

بیمه مسئولیت راه بند

بیمه مسئولیت راه‌بند یک نوع بیمه مسئولیت مدنی است که معمولاً برای صاحبان واحدهای مسکونی یا تجاری ارائه می‌شود. این نوع بیمه، پوششی از مسئولیت‌های مالی و قانونی فرد یا شرکت در صورت وقوع حوادثی مانند صدمه رساندن به اموال عمومی یا خصوصی، صدمه رساندن به اشخاص یا حوادثی که از عملکرد یا نقص واحدهای مسکونی یا تجاری ناشی می‌شود، فراهم می‌کند.بیمه مسئولیت راه‌بند به عنوان یک ابزار حیاتی برای مدیریت ریسک‌های مرتبط با واحدهای مسکونی یا تجاری و حفاظت از افراد و دارایی‌ها در این محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیمه آسیا نمایندگی صومی این بیمه نامه را برای اطمینان و آرامش خاطر مالکان و دارندگان راه بند ارائه می نماید تا شما عزیزان در صورت وقوع حادثه نگران جبران خسارت های وارده نباشید.

بیمه مسئولیت مالکان و دارندگان راه بند اسیا

پوشش های بیمه مسئولیت راه بند

پوشش‌های معمول این بیمه شامل موارد زیر است:

  • پوشش دیه، فوت(نقص عضو و صدمات جسمانی)
  • پوشش هزینه های پزشکی
  • پوشش مالی(خسارات مالی)

لطفاً توجه داشته باشید که پوشش‌ها ممکن است بسته به سیاست بیمه‌ای انتخابی و شرکت بیمه‌ای متفاوت باشند. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با کارشناسان بیمه ما تماس و مشورت نمایید.

صدور انواع بیمه نامه حضوری و غیرحضوری

ارسال رایگان بیمه نامه به سراسر تهران

با یک تماس بیمه شوید

02177803091

خرید بیمه مسئولیت دارندگان راه بند

جهت خرید این بیمه مسئولیت دارندگان راه بند کافیست با شماره موجود در وبسایت ما تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات لازم، کارشناسان ما شما را در خرید این نوع بیمه نامه راهنمایی کنند.

قیمت بیمه مسئولیت مالکان راه بند

قیمت بیمه مسئولیت راه بند بر اساس تخفیف عدم خسارت، تعداد تعهدات دیه و هزینه های پزشکی تعیین می‌شود. لذا برای اطلاع دقیق قیمت این بیمه نامه با نمایندگی ما تماس حاصل نمایید.

بیمه‌ نامه‌های پیشنهادی

مراحل خرید بیمه مسئولیت دارندگان راه بند

1

تماس با کارشناسان

2

ارائه اطلاعات

3

اعلام قیمت بیمه نامه

4

 صدور بیمه نامه

5

ارسال رایگان

یادآور اتمام بیمه نامه

مقالات

نشانی نمایندگی صومی