بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی آسیا

بیمه پروژه های ساختمانی اسیا

فرم درخواست مشاوره بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

بیمه مسئولیت پروژه‌های عمرانی یک نوع بیمه است که برای محافظت از شرکت‌ها و پیمانکاران ساختمانی در مواجهه با خسارات مالی و قانونی ناشی از حوادث ناخواسته در حین انجام پروژه‌های ساختمانی ارائه می‌شود. این نوع بیمه ممکن است شامل جبران خسارات ناشی از صدمات شخصی، خسارات به دارایی‌های ساختمانی، عدم انطباق با استانداردها و دیگر مسائل مرتبط با پروژه‌های ساختمانی باشد. بیمه مسئولیت پروژه‌های ساختمانی معمولاً برای پیمانکاران و شرکت‌های ساختمانی الزامی است و می‌تواند با توجه به نوع و اندازه پروژه مختلفی ارائه شود.

بیمه آسیا نمایندگی صومی این بیمه نامه را برای اطمینان و آرامش خاطر شرکت ها و پیمانکاران ساختمانی ارائه می نماید تا شما عزیزان در صورت وقوع حادثه نگران جبران خسارت های وارده نباشید.

بیمه مسئولیت پروژه ساختمانی

پوشش های بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

پوشش‌های معمول بیمه مسئولیت سازندگان ساختمان شامل موارد زیر است:

  • پوشش دیه، فوت(نقص عضو و صدمات جسمانی)
  • پوشش هزینه های پزشکی

لطفاً توجه داشته باشید که پوشش‌ها ممکن است بسته به سیاست بیمه‌ای انتخابی و شرکت بیمه‌ای متفاوت باشند. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با کارشناسان بیمه ما تماس و مشورت نمایید.

خرید بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

لازم است برای خرید بیمه مسئولیت ساختمانی با شماره موجود در وبسایت ما تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات لازم، کارشناسان ما شما را در خرید این نوع بیمه نامه راهنمایی کنند.

قیمت بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

قیمت بیمه مسئولیت کارگران ساختمانی بر اساس تخفیف عدم خسارت، تعداد تعهدات دیه و هزینه های پزشکی تعیین می‌شود. بنابر این لازم است برای اطلاع دقیق قیمت این بیمه نامه با نمایندگی ما تماس و مشورت نمایید.

کلوزها و پوشش های بیمه مسئولیت کارفرما در کارکنان پروژه های ساختمانی

  • بیمه مسئولیت بیمه گذار در رابطه با خسارت های بدنی در قبال اشخاص ثالث:افراد ثالث در پروژه تحت پوشش نمی‌باشند با در اختیار گرفتن این کلوز خسارت وارده به اشخاص ثالث پوشش دارد. ( سقف خسارت حداکثر به میزان دو نفر ).
  • بیمه پرداخت هزینه‌های پزشکی بدون اعمال تعرفه: با توجه به تعرفه‌های اعلام شده در سازمان نظام پزشکی و شرکت های بیمه خسارت پرداخت می‌گردد اما ممکن است میزان خسارت بیشتر باشد این پوشش برای این مقصود است.
  • بیمه پرداخت خسارت بدون رای دادگاه: در زمان خسارت در بیمه مسئولیت خساراتی پرداخت می‌گردد که دادگاه کارفرما را مقصر اعلام نماید با این کلوز این مشکل برطرف می‌گردد.
  • بیمه افزایش دیات برای سال‌های آتی: میزان دیه در بیمه نامه وابسته به سقف دیه در ماه‌های عادی و حرام برای همان سال است حال اگر در زمان وقوع خسارت تا تعیین میزان دیه به رای دادگاه برای سال خارج از سال بیمه نامه باشد و دیه پرداختی به آن سال محاسبه گردد پوشش کارفرما کامل نیست برای جبران این مشکل این کلوز طراحی شده است.
  • بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال کارکنان در اماکن وابسته به محیط کار‌: این پوشش در شرایطی که کارگاه دارای اماکنی مانند رستوران و اقامتگاه و … اهمیت دارد.
  • بیمه مسئولیت مدنی پیمانکاران فرعی‌، مهندسین ناظر و مشاور:  در این کلوز مسئولیت پیمانکار فرعی و … پوشش خواهد داشت و بدین ترتیب خسارات ناشی از آنها قابل پرداخت می‌گردد.
  • بیمه حادثه شخص بیمه گذار یا صاحبکار: بیمه‌گذار یا صاحبکار در این بیمه نامه با این کلوز پوشش خواهد داشت و سقف آن دیه در ماه‌های عادی می‌باشد.
  • بیمه مسئولیت بیمه گذار برای وسایل نقلیه موتوری زمینی خارج از کارگاه و در حین ایاب و ذهاب  کارکنان به کارگاه: اگر خسارت از وسایل نقلیه خارج از محیط کارگاه باشد با این کلوز جبران می‌شود.
  • بیمه مسئولیت بیمه گذار برای حوادث وسایل نقلیه موتوری زمینی در محیط کارگاه: به سبب این کلوز اگر در محیط کارگاه از وسایل نقلیه موتوری آسیبی به کارکنان وارد آمد خسارت قابل جبران است .
  • بیمه مسئولیت بیمه گذار برای ماموریت‌های خارج از کارگاه:  یکی از شروط داشتن این پوشش برای کارکنانی در پروژه که به خارج از پروژه در تردد هستند ارائه نام آن‌ها به شرکت بیمه می‌باشد پس این کلوز تنها با نام قابل ارائه می‌باشد. معمولا مامورین خرید پروژه‌ها با این پوشش به یک شرایط کامل می‌رسند .

 توجه داشته باشد که کلیه موارد بالا فقط در صورت درخواست و پرداخت حق بیمه اضافی در بیمه حوادث ساختمانی تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مراحل خرید بیمه مسئولیت پروژه های ساختمانی

1

تماس با کارشناسان

2

ارائه اطلاعات

3

اعلام قیمت بیمه نامه

4

 صدور بیمه نامه

5

ارسال رایگان

یادآور اتمام بیمه نامه

مقالات

نشانی نمایندگی صومی