بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی

بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی در قبال مراجعین آسیا

فرم درخواست مشاوره بیمه مسئولیت مراکز تفریحی

بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی آسیا

مدیران مراکز تفریحی با مسئولیت بزرگی در قبال ایمنی و سلامتی مشتریان خود روبرو هستند.بیمه مسئولیت مراکز تفریحی یک نوع بیمه مسئولیت مدنی است که مالکان  مراکز تفریحی را در مقابل دعاوی و ادعاهای مرتبط با آسیب‌های جسمی یا مالی که ممکن است توسط مشتریان یا بازدیدکنندگان این مراکز تفریحی ارائه کنند، پوشش می‌دهد. بیمه مسئولیت مراکز تفریحی  آسیب‌ها و مسئولیت‌ها پوشش می‌دهد و می‌تواند به مراکز تفریحی کمک کند تا در مقابل چالش‌ها محافظت شوند و از تأثیرات مالی و حقوقی ناشی از آنها محافظت کند.

نمایندگی ما به طور غیر حضوری در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و انجام سایر بیمه نامه می‌باشد. همچنین می‌توانید برای مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی بیمه آسیا در فرجام مراجعه نمایید.

بیمه مسئولیت مراکز تفریحی اسیا

پوشش های بیمه مسئولیت مراکز تفریحی آسیا

پوشش‌های معمول این بیمه شامل موارد زیر است:

  • خسارت هزینه پزشکی
  • خسارت نقص عضو
  • خسارت فوت
بیمه مسئولیت مراکز تفریحی شرکت آسیا

خرید بیمه مسئولیت مراکز تفریحی آسیا

جهت خرید این بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی کافیست با شماره موجود در وبسایت ما تماس حاصل نمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات لازم، کارشناسان ما شما را در خرید این نوع بیمه نامه راهنمایی کنند.

قیمت بیمه مسئولیت مراکز تفریحی آسیا

قیمت بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی بسته به مساحت مرکز، تخفیف عدم خسارت، تعداد تعهدات دیه، هزینه پزشکی و پوشش های درخواستی(پوشش استخر، اقامتگاه، شهربازی، سالن ورزشی)متفاوت می باشد.

توصیه می‌شود که قبل از خرید بیمه، با یک مشاور بیمه تماس بگیرید تا پوشش‌ها و شرایط دقیق هر بیمه مسئولیت مراکز تفریحی را بررسی کنید.

بیمه‌ نامه‌های پیشنهادی

مراحل خرید بیمه مسئولیت مدیران مراکز تفریحی

1

تماس با کارشناسان

2

ارائه اطلاعات

3

اعلام قیمت بیمه نامه

4

 صدور بیمه نامه

5

ارسال رایگان

یادآور اتمام بیمه نامه

مقالات

نشانی نمایندگی صومی